T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / KÜÇÜKÇEKMECE - Behiye - Selim Pars Ortaokulu

Özlem Saral

It was a colorful day for our project at school.Our students painted the school wall to make the project more popular.

09-05-2022

  16-03-202216-03-202216-03-20222021-2022 Eğitim – Öğretim Yılında Okulumuzda 7.sınıflarımla Science Inspired from Nature (Doğadan İlham Alan Bilim Adlı) e-Twinning projesini yürütüyoruz.Birlikte panolar hazırlıyor dijital ortamda fikir alış verişinde bulunuyoruz.

  Web 2.0 araçlarıyla eğlenceli uygulamalar yaparak projeye katkıda bulunuyoruz.

 

HEDEFLERİMİZ

• Öğrencilerin ifade becerilerini, hayal gücünü ve yaratıcılığını geliştirmek

• Web 2.0 araçlarını kullanarak BT becerilerini geliştirmek

• STEM uygulamaları yapma ve paylaşma

• Proje odaklı çalışma yöntemini deneyimlemek

• Dil gelişimi ve iletişim becerilerinin arttırılması

• İngilizce dil becerilerini geliştirmek

• Güvenli internet kullanımı deneyimi

• Problem çözme, sorumluluk alma, takım çalışması becerilerini geliştirme

• eTwinning platformunu etkin bir şekilde tanımak ve kullanmak

• Proje çıktısı ve ortak ürün oluşturmak için işbirliği yapmak

• Öğrenme coşkusu, keşfetme sevinci ve deney yapma heyecanı veren bir okul ortamı yaratmak

 

PROJEMIZDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Çalışmalar proje çıktısı olarak TwinSpace üzerinde paylaşılmak üzere ortak bir e-kitap oluşturacak.

Proje sayesinde öğrenciler:

1-Günlük hayatta insan-doğa-teknoloji ilişkisini kavrayacak

2- STEM yöntem ve tekniklerini deneyimleyecek

3- Dijital oyunlar oynayabilecek ve üretebilecek

4- Araştırma, analiz, problem çözme, gözlem ve sunum becerilerini geliştirecek

5- Müfredatlar arası çalışmalarda yer alacak

7- Proje odaklı çalışmanın ve takım çalışmasının önemini anlayacak

8- eTwinning platformunu tanıyacak ve etkin bir şekilde kullanacak

9- Web 2.0 araçlarını etkin bir şekilde kullanabilecek

10- İngilizce dil gelişimi desteklenecektir.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 16.03.2022 - Güncelleme: 09.05.2022 20:57 - Görüntülenme: 263
  Beğen | 2  kişi beğendi